+ نوشته شده در شنبه بیست و هشتم شهریور ۱۳۹۴ ساعت 17:6 توسط حمید رحمانی
|
سلام امروز معلمینی که از تکنولوژی به نحو مطلوب استفاده نمی کنند بدون شک از فراگیران خود عقب تر هستند. در همین راستا با تجربه ای بیش از 15 سال در آموزش و کلاس، آموزش را علاوه بر کلاسهای درس به فضای مجازی کشانده تا در هر مکانی امکان بهره گیری از کلاس آموزشی فراهم گردد. در این مسیر دست یاری خویش را به سوی تمام کسانی که توانایی دارند دراز کرده و منتظر یاری سبز ایشان هستیم. با تقدیم احترام حمید رحمانی